LEGOSI u Hrvatskom zagorju; 27.-28.10.2018.

Izlet na Ivanščicu

Bio je to predivan izlet za pamćenje. Sve je počelo vožnjom busom. U njemu su se pričale šale, vicevi i pjevale pjesmice.

Krenuli smo hodati „Vilinskom stazom“ po Ivanščici. Pogled je bio veličanstven. Hodali smo pet sati što je za male legose bilo previše pa ih je, kad su bili na izmaku snaga, povezao kamion u svojoj prikolici. Kad smo stigli veselo smo trčali domom. Pričekali smo starije legose, a onda pili topli čaj. Kad su svi stigli bilo je veliko veselje. Pričali smo, a zatim je došla večera. Većina je jela vinski gulaš. Neki su jeli i grah. Ja sam se bome najela pa sam ranije krenula spavati. Nisam bila jedina u sobi. Presretna sam bila što sam spavala na krevetu na kat, a posebno uzbuđenje je bilo spavati s još desetak planinara i planinarki u sobi.

Sutradan smo se svi probudili puno prije očekivanog polaska. Kada smo rano ujutro izašli iz doma doživjeli smo najljepši pogled koji niti jedan legos još nije doživio. Vrhovi gora i planina kupali su se u moru oblaka. Svi su se beskrajno fotografirali. Nakon nekog vremena odnijeli smo stvari u bus i krenuli prema dolje. Uživali smo u zlatnim bojama jeseni. Brzo smo se spustili dolje te krenuli busom u Ivanec u Muzej planinarstva. Tu smo gledali planinarenje iz prošlosti, rudnike i najbolje poslušali priču o planini Ivanščici. Priča je bila zanimljiva, a mi legosi smo ju s uzbuđenjem slušali. Nakon toga za uspomenu našoj dragoj kustosici smo nacrtali naše viđenje ove lijepe planine na kojoj smo proveli neprocjenjivi vikend. I nakon posjeta muzeju uslijedio je najbolji dio. Bus nas je odvezao do jednog predivnog restorana. U njemu je ručak bio bolji i od kraljevskih. Počastili smo se, popričali i krenuli našim domovima. U busu su uglavnom svi spavali.

Kada sam došla kući umorno sam se bacila u krevet i razmišljala o ovom predivnom izletu. I taj izlet ne bi bio moguć bez najbolje Mirele Poljak i njezinih pomoćnika. To je bio poseban izlet za mene i moju dragu mamu budući da smo odlučile provesti jedan nezaboravni ženski vikend.