Lika; 10.-11.09.2016.

Bršljanovci u Lici

Pun bus kreće iz Osijeka u 4.00 sata. Nakon puta dugog gotovo 7 sati stižemo u Liku. U Rakovici prvo posjećujemo poznate Baraćeve špilje u kojima uživamo u četrdesetminutnom stručnom vođenju zanimljivim podzemljem. Oduševljeni napuštamo Rakovicu i putujemo u Korenicu u kojoj nas dočekuju članovi PD-a „Mrsinj“ iz Korenice. Nakon dobrodošlice uz stručno vodstvo krećemo u obilazak Mrsinj grada. Uspon je to od sat i pol vremena koji nam je darovao brojne vidike na veličanstveni lički kraj. Nakon silaska objedujemo u jednom restoranu nedaleko od Korenice u kojemu smo boravili. Nakon objeda vrhunski smo se zabavili uz glazbu našeg stručnog DJ-a. Zabava je potrajala dugo u noć. Sutradan krećemo autobusom prema našem cilju. Jedna skupina ide lakšom stazom dok druga ide na Golu Plješevicu. Uz konstantan uspon laganim ali sigurnim korakom 32 planinara je uspjelo ispenjati vrh Gola Plješevica (1648 m). Nakon silaska i objeda u 17.00 sati krenuli smo našim domovima.

Zahvaljujem svim sudionicima izleta jer smo svi funkcionirali kao jedan. Zahvaljujem članovima PD „Mrsinj“ na srdačnom gostoprimstvu, a posebno predsjednici društva gospođi Marijani koja nam je toplim dočekom izmamila osmijeh na licima. Najljepša hvala Ani bez čijeg vodstva i laganog koraka ne bismo u potpunosti doživjeli Golu Plješevicu. Ljepota vidika ostavila nas je bez daha. Obećajemo da ćemo Vam istom mjerom uzvratiti na našem Jankovcu.

Vodič: Miro Mutter

Valentinin osvrt na izlet…