Petrova Gora; 03.-04.11.2018.

Petrova gora 3.-4.11.2018.

Subota 3.11.2018.

Mala, ali prava ekipa kreće sa standardnog polazišta u 0.30 sati. Samo je jedno mjesto prazno, ali bit će popunjeno već na odmorištu Marsonija kod Slavonskog Broda. Zahvaljujući našem Beri stižemo puno ranije od predviđenog, pa vrijeme prekraćujemo na velikom parkingu restorana na izlasku iz Gline. Rano je pa je sve zatvoreno, no to nam ne smeta. U nastavku putovanja dolazimo u Vojnić gdje nas po dogovoru čeka ‘kum’ Ivan predsjednik PD Petrovac 512 iz Vojnića. Poznato je da kum nije dugme i to se pokazalo upravo tako. Dočekao nas je tako srdačno kao što dolikuje pravom kumu. Susret je bio više nego što smo mogli očekivati. Nastavljamo dalje i oko pola osam  smo kod lovačkog doma Muljava gdje nam je baza, boravka u ovom prekrasnom kraju na Petrovoj gori. Smještamo se u sobe koje su bez pretjerivanja u kategoriji soba sa **** zvjezdice. Ovdje nam se osim našeg kuma Ivana, priključuju Karolina i Ivica članovi PD Petrovac 512 naši vodiči i domaćini. Dogovor je da ćemo poznatu osmicu Petrove gore ishodati u 2 dana. Maglovito jutro, ali bez kiše krećemo prvi dio osmice. Šuma je prekrasna sa svim nijansama zelene i žute boje, tako da ljepoti nema kraja. Stižemo do spomenika, koji je nažalost u magli i u jakom lošem i derutnom stanju. Nastavljamo dalje do Malog Petrovca (najviši vrh Petrove gore 512 m n/v) gdje udaramo žigove. Evo ga i kraljev grob u kome se nalazi kralj Petar Svačić. Obavezno  obiteljsko slikanje, nastavljamo do  Velikog i Malog Velebita. Brzo je prošlo četiri i pol sata hodanja.  Umorni, ali zadovoljni dolazimo u našu bazu. Osvježenje i onda kraljevska večera, naravno i to sve uz glazbu naših DJ-ova, Bere i Milijana. Veselica, kartanjac i prođe subota.

Nedjelja 4.11.2018.

Jutro, odmorni i okrijepljeni krećemo na drugi dio osmice. Pod stručnim vodstvom našeg domaćina Ivice, brzo dolazimo do partizanske bolnice. Usput puno gljiva uz oduševljenje naših planinara. Nastavljamo do Magarčevca i onda cestom u bazu. Gotovo identično trajanje hodanja kao i jučer. Znači ishodali smo cijelu osmicu za cca 9 sati i prešli gotovo 28 kilometara. Čeka nas ručak, planinarski grah, a za one hrabrije i specijalitet doma, palačinke sa sladoledom i šumskim voćem. Stvari u bus i polako krećemo kući, no u Vojniću ne možemo, a da se ne javimo našem kumu Ivanu. I ovaj puta srdačan oproštaj sa željama da se što prije vidimo, ali ovaj puta na našem domaćem terenu.

Zahvaljujem se mladim domaćinima (osnovanom prije 6 mjeseci) PD Petrovac 512 iz Vojnića, kao i osoblju doma Muljava, koji su nam omogućili da se osjećamo ugodno i lijepo za vrijeme boravka u njihovom prekrasnom kraju. Gotovo svi učesnici ovoga izleta bili su za pohvalu. Moje čestitke mladima, a i onim ozbiljnijima na uspješnom hodanju i super ponašanju tijekom cijelog izleta.

Što reći nego da su želje gotovo svih da se ovakav izlet može ponoviti.