Rasol izlet; 08.01.2017.

RASOL IZLET 08.01.2017.

Kao svake godine tako i ove prvi vikend poslije Nove godine odhodali smo tradicionalni „RASOL IZLET“ na naš prekrasni Jankovac.

Prave planinare ništa ne može zaustaviti u njihovom naumu, a naj manje loši vremenski uvjeti kao što su bili u nedjelju. Pri temperaturi od -18 stupnjeva naša ekipa okuplja se na našem uobičajenom polazištu parkiralištu iza Bille. Krećemo u 07:05 kako bi dali vremena i onima koji ne vole rano ustati da ne ostanu a falila im je samo minuta da stignu na BUS.

Kad sam već spomenuo BUS i njemu je hladno pa neće da grije, ali naš vozač zna svoj zanat zaustavlja se uzima izvijač i za minutu rješava stvar. Nastavljamo dalje i ovo sad naj radije ne bih ni spominjao jer se svaki put ponavlja kad smo na putu prema našem Slavonskom gorju. Stižemo u Našice na obavezni burek. Ovog puta naša Ljerka Našičanka, od sad je tako zovemo osigurala nam je po željama čak i prazni burek. Naravno konzumira se po željama od kave, čaja, praznog bureka, bureka sa sirom, bureka sa mesom… E sad da me stručnjaci ne bi kritizirali „nije burek nego sirnica, praznica“ itd. odmah da kažem kod nas je sve u lisnatom tijestu burek čak i bundeva da ne kažem tikva.

Sjedamo u BUS i nastavljamo dalje vožnju do Slatinskog Drenovca gdje nas dočekuju kolegice i kolege pristigli osobnim automobilima. Ovdje se raspoređujemo opet prema željama na tri staze. Prva je Jungova koju vodi Stanko. Mirko je „metla“ ako su se toga pridržavali. Druga staza koju vodi Miro, a „metla“ je Josip je ona grebenom Sokoline do Jankovca. Kasnije saznajem da je nekima to bilo malo hodanja pa su sa Dragomirom nastavili do Ivačke glave. Ovaj zadnji dio prethodne rečenice neću komentirat jer među njima su i oni koji su završili planinarsku školu pa neka se preispitaju. Kad smo već kod planinarske škole (oni koji još nisu prošli osnovnu obuku za planinare) LJUDI JAVLJAJTE SE u koliko bude dovoljno kandidata ove godine će biti organizirana planinarska škola. Uh kud ja to odoh? Dakle treća staza ili preciznije cesta je bila za nas raštrkance  navodno sam vodič bio ja (Milijan), a „metla“ Nada, ali kome treba vodič na cesti koja vodi na Jankovac.

I da ne duljim već oko 12 sati sve tri ekipe su na Jankovcu. Na roštilju nas dočekuje već razgorena vatra koju su potpalili djelatnici doma, a aranžirali naši prijatelji planinari iz Našica odnosno Đurđenovca koji su stigli nešto prije nas. U domu uobičajeni jelovnik šumarsko-lovački, što bi značilo grah na lovački način, grah na šumarski način, juhice i da dalje ne nabrajam okrjepa je mogla započeti. Dakle na ovom izletu sve nešto po željama, pa oni koji su ponijeli peku na roštilju kobasice i slaninicu, neki jedu sendviče, nareske, čvarke iz ranca, a ni delicije iz kuhinje doma nisu ostale nedirnute. Sve se to naravno zalijevalo kuhanim vinom i ostalim tečnostima koje održavaju tjelesnu temperaturu. Razgovori pjesma i veselje potrajali su do 15 sati kada se započimamo pripremati i polako krećemo cestom prema Slatinskom Drenovcu jer prema dogovoru BUS kreće u 16:30. U međuvremenu se javila i ekipa sa Ivačke glave da vjerojatno neće stići do doma nego će se također spustiti u Drenovac.

Kako rečeno tako i učinjeno. Kao prema dogovoru nalazimo se u Drenovcu i krećemo prema Osijeku uz dvadeset minutno zadržavanje u Našicama da iskrcamo našu Ljerku Našičanku i sredimo dojmove uz kavicu.

U Osijek stižemo prije dnevnika hmmm…