SPP/Grgurovići-Pljuskara (KT-13)-Đuro Pilar (KT-14); 18.11.2018.

Juto osvanulo sa prvim ovo jesenskim snijegom. To nas nije omelo da u 6 i 10 budemo na skupnom mjestu iza Rockatiki-ja.

Naš vozač Bero, na iznenađenje, dolazi sa velikim busom i skoro na vrijeme. Brzo ulazimo u bus i krećemo, prvo u Našice na burek.

Uz malo zadržavanja na vrijeme stižemo na početak staze, radimo pripreme i obavezno slikanje te krećemo na stazu u 9 h.

Vrijeme hladnjikavo uz poneku pahuljicu snijega. Bez puno zadržavanja i prijeđenih 4 km, mali odmor i tu nam se pridružuju naši članovi iz Broda i članovi PD Dilj Gora. Stižemo do Pljuskare gdje se malo duže zadržavamo za objed i odmor.

Po završenom odmoru krećemo ka crkvi Sv. Petra, uz kratko zadržavanje idemo u pravcu jezera Petnja. Stigavši na jezero idemo njegovom obalom do ribarske kuće gdje smo imali kraći odmor. Nastavljamo preko brane u pravcu doma Đuro Pilar.

U dom stižemo oko 15 h i tu nas dočekuju domaćini iz PD Dilj Gora sa skuhanim čobancem. Slijedi ručak, po koje pivce uz gledanje nogometne utakmice te povratak u bus, putovanje za Osijek gdje stižemo u 18h.

Zahvaljujem svim planinarkama i planinarima na korektnom ponašanju, a maji i Kristijanu na pomoći u vođenju ovog izleta.