Mrkopaljski planinarski put; 02.-04.09.2016.

Mrkopaljski planinarski put

Polazimo prema Mrkoplju, odnosno Ratkovom skloništu. Naš cilj je Mrkopaljski planinarski put. U dva dana trebamo proći južnu i sjevernu stranu obilaznice. Obilaznicu čine 8 kontrolnih točki. Nas jedanaest planinara, i naš vozač Zoka iz Belišća, u petak predvečer smještamo se u Ratkovo sklonište, tu susrećemo troje planinara iz Zagreba koji također tu noće. Pogled na zvijezde koji nije zagađen umjetnim svijetlom je neprocjenljiv. Plan nam je u subotu dužu dionicu odnosno južnu stranu a u nedjelju sjevernu stranu.

U subotu krećemo ne previše rano, jer imamo cijeli dan, prema Glavi šećera i dalje prema južnoj strani obilaznice. Prva KT nam je Dvorac (KT 5), pa zatim Južni vrh (KT6). Dolaskom do Amfiteatra, koji je KT 7, biramo lakši put. Kada smo ušli u donju razinu zastaje nam dah od ljepote koju je priroda napravila. Krećemo dalje, tu spuštamo uže zbog osiguranja jer treba popeti izlaz iz Amfiteatra. Svi se penju bez straha. Zadnja točka toga dana je Razbijeni vrh. Dolazimo do skloništa gdje večeramo i uz vatru se družimo. Neki planinari su otišli po vodu, a neki su iskoristili vrijeme i popeli Zub.

Ujutro rano ustajemo jer nas čeka drugi dio obilaznice. Sada slijedi vrh Samarskih stijena koji je KT1. Nastavljamo dalje prema Stepenici i Piramidi. Završavamo u Velikom kanjonu koji nam je ujedno i posljednja kontrolna točka. Spuštamo se do auta i odlazimo do Ogulina gdje posjećujemo Zavičajni muzej i Đulin ponor.

Zahvalio bih se svim planinarima na korektnom ponašanju i aktivnom sudjelovanju na izletu. Do viđenja do nekog novog izleta.