Viteška brda i Guča Gora; 18.-20.11.2022.

18.11.2022. u 04 h krećemo put Viteza u BiH na trodnevni izlet.

Nakon ugodne vožnje autobusom, stižemo u Vitez. Dočekuju nas planinari PD Vitez s doručkom i toplim napitcima, potom svi krećemo do rijeke Ilomske na Mali i Veliki vodopad. Nakon obilaska, slikanja i uživanja u pogledu na divne vodopade, idemo busom do  trgovačkog centra Fis, potom u planinarski dom Zaselje.

Smještamo se u višekrevetne sobe. Domaćini su nam pripremili ukusnu večeru i zabavu.

Drugi dan, nakon doručka idemo na cjelodnevni izlet i dijelimo se u dvije ekipe. Prva od doma Zaselje do Bevandinih kuća i vrha Gradine 969m n/v.

Druga ekipa od doma Zaselje do Bučićke ravni, tamo se susreću obje ekipe i zajedno se vraćamo u dom na večeru i zabavu.

Treći dan, nakon doručka pakiramo stvari i krećemo busom do Guča gore, obilazimo franjevački samostan i muzej. Na žalost zbog vremenskih neprilika i kiše ipak odustajemo od pohoda na vrh Hum.

Slijedi nam put za Osijek.

Neizmjerno smo zahvalni članovima PD Vitez, potrudili su se da nam ova tri dana budu nezaboravna.