AUSTRIJA-Judenburg-Medvjeđa klisura (1720m/nm)-Zirbitzkogel (2396m/nm)-Zeleno jezero; 25.–28.05.2017.

Ovaj put sam odabrao 4-dnevnu turu sa posjetom Medvjeđoj klisuri (1720m/nm ), Judenburgu, Zirbitzkogelu (2396m/nm), Zelenom jezeru. Krenuli smo u četvrtak ujutro sa sjajnim busem i još boljim vozačem (Krešo). Vožnja do Judenburga je trajala 9 sati. Smještaj u sobe po ukusu svih, malo odmora pa šetnja gradom i pivica.

Večera malo spike pa na spavanje. Ujutro doručak pa busom (80km) do Mixnitza. Učvršćivanje pertli i ranaca te u 9 i 30 put pod noge u Medvjeđu klisuru. Cijeli dan hoda po ljestvama (164kom) pa na vrh Hochlantsch (1720) te povratak do busa (i vozač prehodao) oko 19 i 30 (10 sati hoda). Jurnjava do Judenburga u hotelu kuhinja radi do 21 sat. Sve smo stigli i na kraju nagrada (sjajno pivo). Hodala grupa od 36 planinara. Spavanac pa ujutro iznova. Doručak pa put pod bus. Malo  lutanja po Austrijskim pitoreksnim selima sa mnogo cvijeća i pod konac ošišanim travnjacima ali i to se isplati vidjeti. Busem stižemo do doma Winterleitenhutte (1800m/nm). Grupa od 23 planinara odfura prema Zirbitzkogelu (2396m/nm), a ostali 14 light tura oko jezera kod doma, pa po okolici koliko tko može. Hrabra i odvažna grupa se vraća nakon 7 sati hodanja, grudanja i uživanja u 18  i 30 do doma. Osvježenje pa u bus i u 20 sati smo u hotelu. Večera zbigecanje pa šetnja gradom, a tamo kao da žive duhovi sve zatvoreno. Natrag u hotel, pivo pa na spavanac. U nedjelju ustajanje, doručak pa u bus i odlazak na Zeleno jezero (oko Steiermarka), šetnja od 1 i pol sat, ručak u restoranu te u 14 sati polazak za Osijek. Usput se pozdravljamo sa novim planinarskim prijateljicama (iz Varaždina, Sevda i Martina) te u Osijek stižemo oko 23 sata. Vrijeme je sve dane bilo fantastično, a družba fenomenalna. Dogovor je da za dvije godine idemo ponovo na neke nove destinacije. Za više utisaka treba pitati planinare, a ja sam samo organizator njihovog zadovoljstva. Do nekog drugog izleta u mojoj organizaciji, pozdravljam i još jednom čestitam ekipi na ishodanom.