Bilogora-Kamenitovac; 18.02.2023.

Izletnička sekcija krenula je u akciju sa izletom gdje dugo nismo bili i hodali “Kamenitovac – Bilogora”.

Polazak je bio (nas 53)  na vrijeme, subota u 6 te nakon ugodne vožnje do Slatine (pauza za kavicu, burek…) do planinarskog doma Kamenitovac (252m/nm) stižemo po planu u 10 sati.

Tamo nas već očekuju domaćini iz planinarskog društva “Bilogora” Bjelovar (Vera i Ivo).

U 10 i 30 velika grupa od 50 planinara + nekoliko domaćih kreće na 12 km dugu turu po laganom terenu. Susretali smo prve vjesnike proljeća (visibabe, jaglace…) u šumi. Vrijeme je bilo poluoblačno samo je puhao relativno neugodan vjetar. Ekipa je prehodala kružnu  stazu za 4 sata i u 14 i 30 stigla do doma. Najmlađi učesnik Mislav, a najstarija baka Ruža (legenda našeg društva) s 90 godina.

Po dolasku u dom okrepa, pa odličan vinski gulaš, te šale i priča uz pivce i gemišt. Malo smo se podružili s domaćinima te u 16 i 30 krenuli kući pa uz jednu kraću pauzu (Cabuna) stigli u Osijek oko 20 i 15.

Zahvalio bih se svima na korektnom ponašanju, vozaču Mariju na ugodnoj vožnji, domaćinima na vođenju i ugodnom društvu.

Do slijedećeg izleta izletničke sekcije (Petrov vrh-Daruvar) srdačno vam mašem.