Istočna Medvednica-Sljeme; 27.-28.03.2021.

Polazak je unatoč svim teškoćama uslijedio kako je planirano u subotu u 4 00. Vožnja autoputom i sa jednim zastankom stižemo u selo Blaguša u 7 i 30. Dočekali su nas Ivan (moj prijatelj) koji je vodio prvi dio staze, u društvu predsjednika PD “Grohot” te su nam zaželili dobrodošlicu.

Veća grupa (njih 23) se zaputilo na stazu te po lijepom vremenu prehodali 27 km za 9 i pol sati. Umorni ali zadovoljni u dom “Runolist“ dolaze svi oko 17 i 45. Osvježenje, obilna zajednička večera, malo plesa, malo pjesme, pokoji “Velebit” i po epidemiološkom naputku  u 23 sata svi u krevetima. Pomakli smo kazaljke sata na brzo spavanje.

Drugi dan po ustajanju zajednički doručak pa je grupa od 21 člana u 9 i 30 otišla na kružnu stazu putem vrha, kapelice, Puntijarke i prešavši 6 km za 2 i pol sata upotpunila kompletan program koji smo predvidjeli na ovom izletu.

Poslije odličnog ručka popakovali smo stvari u džipove te ih odvezli put autobusa. Ekipa je prošetala do busa i u 14 sati smo krenuli sa Sljemena. Zastali smo kod Kraljičinog zdenca pa je ekipa od 25 otišla do Medvedgrada (Oltar domovine) (40 min.) pa smo potom u 15 i 30 krenuli put Osijeka, gdje smo sa jednim zastankom stigli u 19 i 30.

Moj utisak je da je velika većina ekipe bila zadovoljna izletom iako je prvi dan bio izuzetno naporan, ali to je ono “Umor nestaje-zadovoljstvo ostaje”.

Mislim da može biti žao svima koji su odustali ali koga nema bez njega se može.

Posebno bih se zahvalio vodičima na stazi Dejanu Ercegu i Saši Pavičiću, a i ostalim mojim “Štrumfovima”, te domaćem vodiču Ivanu.

Velika zahvala Mireku i Petri domaćinima u planinarskom domu “Runolist” te najboljim kuharima i kuharicama.

Lijep pozdrav svim mojim planinarima i vidimo se na našem Jankovcu 11.04.