Memorijalni pohod na Anđinu baraku; 02.12.2018.

MEMORIJALNI POHOD NA ANĐINU BARAKU 2018.

U nedjelju 02.12. u 7h krenuli smo na planinarski pohod na Anđinu baraku. Pauza u Našicama i nastavak puta busom do Velike.

Tu su nas dočekali ljubazni domaćini PD Mališćak. Pecivo i čaj za dobrodošlicu. U 9.30h smo krenuli na pohod po lijepom i sunčanom vremenu, oko 200 planinara. Preko veličkog Starog grada i Tauberovih stijena. Tempo je odličan i uspon savladavamo. Gore nas čeka 15-ak cm snijega. Došli smo na Anđinu baraku u 12h. Hrana, čaj i kuhano vino ispod šatora. Neki su ispekli roštilj. Došli su i sudionici Papučkog cenera, trkači. Molitva kod spomenika 11 poginulih branitelja. U 13h slijedi povratak preko Nevoljaša odakle se vide Papučki vrhovi pod snijegom, ali obasjani nedjeljnim suncem. Oko 14.20 h smo se spustili na livade, kratka pauza i još 15-ak minuta do Velike.

Okupljanje u kafiću i povratak oko 16h za Osijek. U 18 h smo u Osijeku. Prelijep nedjeljni izlet, hvala mojim planinarima i ljubaznim domaćinima PD Mališćak. Doviđenja dogodine.