Po Slavonskim gorama-Dilj; 04.03.2018.

Izvješće sa izleta Dilj,  4.3.2018.

U nedjelju ujutro 4. ožujka planinari Bršljan-Jankovca – nas 31, krenuli smo na Dilj.

Prvotni plan bio je polazak  u 7 sati, ali nam je bus malo zapeo u snijegu pa su tu pomogli naši  dečki, a među njima Zlatko i  Sale koji su tako zdušno gurali autobus da je vozač Damir umalo ostao bez posla.

Imali smo uobičajeni odmor u Našicama i u Stari Slatinik stigli u 10:30. Tu su nas dočekali naši prijatelji planinari: Rajka, Pepa, Milan Mršić, Ivica Kladarić i još neki, tako da nas je na stazu krenulo ukupno 41. Idemo na Potočine, Mitrova greda, selo Krajačići, crkva Sv. Martina na 280 m n/v. Povratak križni put preko Slatinskog Brda. Duža  staza je bila trajanja 5 sati i 30 minuta i dužine 17 km, a kraća 8 km. Snijeg je negdje bio i po 20 cm. Uvjeti zimski, temperatura -2C, bez vjetra. Svi smo sretno odhodali stazu, vrijeme idealno za hodanje. Složili  smo se da ćemo našem Ivanu Jankoviću  malo skratiti noge (šala malaJ). U 16 sati stigli smo u restoran ”Bonsai” gdje su nas dočekali planinari koji su odhodali kraću stazu. Tu smo pojeli ukusan čobanac, a bilo je i domaćih kolača naših planinara. Svečano smo uručili  Ivanu Jankoviću planinarsku iskaznicu našeg Društva.

Za Osijek smo krenuli u 17 sati i stigli sretno nešto poslije 19 sati.

Hvala Ivanu Jankoviću  koji nas je vodio, Ivici Kladariću koji je vodio kraću stazu i našem dragom Bahmajeru koji mi je pomogao u svakom pogledu u organizaciji ovog izleta. Također zahvala našim prijateljima planinarima iz drugih društava koji su nam uljepšali izlet i naravno svim mojim dragim planinarima iz mog Društva bez kojih ovoga izleta ne bi ni bilo.

Do novog druženja, pozdrav svima.