Baranja: Bansko brdo, Kamenjak; 09.10.2021.

Baranja, 9. 10. 2021.

Krenuli smo put Baranje ujutro u devet sati sa našeg uobičajenog polazišta nakon što smo dočekali autobus kojim su došli naši dragi prijatelji planinari iz Međimurja.

Nakon polusatne vožnje stižemo na „Vidikovac Belje„ u baranjskim vinogradima odakle i kreće naša avantura. Kako bi počela nego „Baranjskim doručkom„ masnim kruhom, rakijicom i milenijskom fotografijom.  Bilo je i glazbe za dobar početak dana i taman vremena da se malo pozdravimo i ispričamo među sobom i sa našim gostima.

Oko jedanaest sati kreće  se na hodanje: VIDIKOVAC – MANASTIR – MARIJANSKO SVETIŠTE – GOLDENBERG – ODAŠILJAČ – KAMENJAK – ODAŠILJAČ. Predivan osjećaj jer dugo nas toliko na okupu nije bilo. Vrijeme nije obećavalo ali nije bilo ni kiše. Oblaci su bili raštrkani a raspoloženje dobro.

Moram napomenuti da smo hodali djelom Baranjske planinarske obilaznice.

Laganim tempom hodali smo u neprekidnoj koloni  sa stajanjima i  relaksirajućim odmorima, pa smo takvim tempom išli na više staza uz pratnju vodiča. Na svakoj stanci bilo je riječi o povijesti, kulturi i znamenitostima ovog kraja. Najviši vrh Kamenjak pohodili smo sa više strana, napravili milenijsku fotografiju.

Oko četiri poslije podne dolazimo do autobusa gdje završava hodanje ali ne i povratak.

Neki su na izlet došli osobnim automobilima, pa se tu rastajemo, vraćamo ih do auta i mi odlazimo u Batinu. U Batini je „kirbaj” i mi smo se pridružili, langošice, ples na trgu,  a onda lagana šetnja do spomenika, još jedno slikanje i slijedi povratak u Osijek.

Tek što smo došli do autobusa počinje lagano kišiti, a dolaskom u Osijek oko osamnaest sati pada k’o luda…