Bjelašnica-Igman-Trebević; 18.-20.10.2019.

Bjelašnica 18-20.10.2019.

18.10. u petak, mi planinari Bršljan-Jankovca u 15.30h krenuli smo u Bosnu i Hercegovinu. Plan je prijeći tri brda. Bjelašnica, Igman i Trebević.

U Hadžićima su nas dočekali naši prijatelji iz PD Bjelašnica, Senada, Jasmina i Tapa. Oko 23h smo došli u planinarski dom Hrasnički stan. Smještaj, večera i naš d.j. Ivica. Druženje do sitnih sati.

Ujutro u 8 h polazak na stazu. Naš vozač Josip dovezao nas je ispod Bjelašnice, lokacija Babin Do. Žičara koju smo ranije dogovorili, nije radila. Mi planinari imamo opciju B i idemo na hodanje. Hodamo preko Igmana i Bjelašnice. Predsjednik Bjelašnice Ferid nas vodi. Popeli smo se na 1930 m/nv. Predio Mali vlaji. Nakon 4 h stižemo u planinarski dom Hrasnik. Tu smo ručali i okrijepili se. Nastavljamo dalje po sunčanom vremenu. Još cca 3h do busa. Oko 18h hvata nas mrak, a budući da sam predvidio ovu situaciju, svi vadimo čeone lampe i nastavljamo po mraku. Poseban ugođaj!

U 19h dolazimo do busa. Ishodali smo 17 km. Povratak u dom.

Umjesto ugovorenog roštilja, hrana iz ranca. Situaciju popravlja harmonika i gitara. A i naši prijatelji iz Visokog, u petak Hamdo, a u subotu Ganić i Faruk. Pjesma i ples.

Buđenje u sunčano nedjeljno jutro i odlazak busom ispod Trebevića. Jedna grupa ide 20-ak minuta do planinarskog doma, a moja grupa, nas 20, s vodičem Tapom na vrh Trebevića. 1,45 min. i mi smo na vrhu, 1629 m/nv. Rekord staze, penje se 2 h. Slikanje, uživanje u panorami, veličanstven pogled i pjesma. Spuštamo se preko izvora 3 budalaša do planinarskog doma na ručak, gdje nas čeka ostatak ekipe. Nakon odličnog nedjeljnog ručka i okrjepe, opraštamo se od naših domaćina iz PD Bjelašnica.

Hvala Senadi, Tapi, Jasmini. Hvala mojim Bršljanovcima, koji su imali razumijevanje, za ova 3 dana. Ja i moji pomoćnici smo uložili veliki trud da se ovaj izlet realizira.