Cincar – BiH; 27.-29.10.2023.

Dana 27.10.2023. u 7:00 sati krećemo prema našem odredištu Livno, odnosno Planinarski dom Kruzi. Uz pauze u Livno stižemo u 14 sati. Ovdje pravimo veću pauzu za dopunu zaliha i kavicu, a potom nastavljamo do planinarskog doma.

Nakon što smo se smjestili uslijedila je večera i zabava uz DJ Dragu do kasnih večernjih sati.

Drugi dan doručak od 07 sati nakon čega se spremamo za uspon na Cincar. Uspon vodi naš Stevo, a krećemo u 09 sati.

Na putu do Begovače susrećemo krda konja te se fotografiramo i uživamo u društvu ovih plemenitih životinja.

Dolaskom na Begovaču kreće uspon, a nas troje od ukupno 22 planinara vraćamo se do planinarskog doma odakle nakon pauze odlazimo do križa i vidikovca prema Glamočkom polju.

Mi šetači u dom se vraćamo oko 15:30 sati i dočekujemo hodačku ekipu koja se vraća oko 17 sati.

Iako nas je u nekoliko navrata oprala i sitna kiša koja nas je više namučila sa vađenjem i spremanjem kabanica nego namakanjem dan je prošao savršeno,  pa smo nakon večere nastavili sa zabavom.

Kako je ovo bila noć pomicanja sata unatrag uspjeli smo se dobro odmoriti i naspavati.

U nedjelju 29. doručkujemo od 07 sati nakon čega pakujemo stvari, obavljamo završno fotografiranje, te u pratnji domaćina idemo u obilazak kula među kojima je Vujadinova kula (hajduk kojeg su ovdje mučili Turci nakon što je uhvaćen)  i vidikovca iznad Livna. Spuštamo se u sam grad te obilazimo Duman izvor rijeke Bistrice koja protječe kroz centar grada.

Nakon ispijanja kavice krećemo put Kupresa gdje ručamo i nastavljamo put prema Osijeku gdje stižemo oko 21 sat.

Zahvaljujem ljubaznim domaćinima PD Cincar iz Livna koji su nas lijepo ugostili i priredili nam dva ukusna i obilna doručka i dvije večere, a naročito njihovim članovima koji su boravili s nama u domu i sve odradili.

Zahvaljujem i svim polaznicima izleta na odgovornom ponašanju i razumijevanju.