Srbija – Stara planina – Midžor; 20.-22.10.2023.

SRBIJA – Stara planina, vrh Midžor i Suva planina, vrh Trem

U petak ujutro u 6 sati krenula je grupa planinara, u dva kombija i jednim osobnim automobilom, na izlet u Srbiju s planom obilaska Stare planine i najvišeg vrha Srbije Midžor kao i Suve planine i vrha Trem.

Na putu od Osijeka do Crnog vrha, gdje sam rezervirao smještaj u apartmanima Vila Bajka, u Beogradu smo pokupili prijatelja Mihaila, obišli smo vodopad Bigar i manastir Svetog Onufrija. Po dolasku u Crni vrh, smjestili smo se u lijepo uređene apartmane Vile Bajka, večerali u njihovom restoranu a zatim nastavili druženje.

Subota, buđenje, doručak, kava i odlazimo do PD Babin zub na početak staze na Staru planinu vrh Midžor. Nakon 10 minuta hoda dolazimo u Sunčanu dolinu gdje se nalazi kafić s ležaljkama, što bi rekli prvi red do mora, i odakle imamo prelijep pogled na Staru planinu i sam vrh Midžor. Svi su bili oduševljeni kada sam rekao ovdje ćemo imati pauzu od pola sata za kavu. Domaćini vidjevši da smo Slavonci pustili su nam i slavonske pjesme na razglas. Uživali smo u kavi s pogledom, duže od pola sata ali nitko se nije bunio. Nakon pauze krenuli smo na Midžor. Staza do vrha nije bila zahtjevna ali nas je vjetar na vrhu šibao pa smo se spustili u zavjetrinu, metar niže u Bugarsku stranu. Nakon duže pauze za ručak i fotografiranje krenuli smo dolje u dolinu. U Sunčanoj dolini smo ponovo tražili ležaljke, prvi red do mora i uživali u pogledu. Kako nam je 16 km hodanja bilo malo veći dio grupe sam odveo na vrh Babin zub. Nakon povratka s vrha vračamo se u apartmane na večeru i druženje.

Nedjelja, buđenje, doručak, kava a zatim se 2 sata vozimo do PD Studenac na Suvoj planini. Uspon na Trem je bio zahtjevniji nego na Midžor jer je staza, kada smo izašli iz šume, puna kamenja a i vjetar je bio jači. Na vrhu smo se fotografirali i okrijepili a zatim je slijedio povratak do vozila. Na putu kući svratili smo u restoran Nais na ručak. Prvo fruštuk, onda na put za Osijek.

Izlet je u opuštenoj atmosferi, bez obzira na vjetar na vrhovima i zastoju u prometu pri povratku, uspješno odrađen. Svi su bili zadovoljni i sretni jer su uživali u lijepoj prirodi, dobrom hodanju i još boljem druženju.

Umor nestaje a zadovoljstvo ostaje.