Bosanska dolina piramida – Visoko; 13.-15.10.2023.

U petak 13. 10. 2023. u 14.30 h ekipa planinara se busom uputila, nas 30-ak na ekspediciju u Visoko.

Pauza u Žepču i oko 19.30 h smo u Visokom. Tu nas čekaju domaćini PD Visočica, Hamdo, Nećko, Mensur, Ganić, Hitka. Stol u restoranu je rezerviran i tu večeramo. Idemo busom do početka uspona, ostavljamo ga, kombi prevozi rance, a planinari hodaju do doma Gorani, 750m/nv.

Čeka nas domar Zihno i gospođa. Tu se smještamo u sobe. Slijedi glazba, druženje do sitnih sati.

Ujutro nakon doručka, kave, čaja idemo na hodanje. Tu su Menso i Mahir i Nećko, 9.30h.

Dan je sunčan, evo i Hamde, idemo na piramidu Sunca. Tu na vrhu je stari grad Visoki. Osjetimo energiju piramide. Spuštamo se u podnožje piramide i pravimo još jednu pauzu. Idemo na Stakleni grad,808m/nv.

Pauza i druženje sa domaćinima. Idemo ka domu Gorica i nazad u dom Gorani. Osvježenje i ručak oko 15.30 h, gulaš, pire i kupus salata. Druženje se nastavlja vani. Stigli su moji prijatelji Hitka, Ganić i Faruk i Hamdo. I još ljubaznih domaćina, Visočana. Kako pada mrak, oko 18h, ekipa se seli u dom. Gitara, bubnjevi i harmonika-Dejan.

Dernek, fešta, oko 21 h večera, roštilj, lepinje i salata u izobilju. Poklon knjiga Bršljan-Jankovac za drage Visočane.

U nedjelju poslije doručka idemo u tunele Ravne. Pozdravljamo se sa ljubaznim domarom i ekipa ide 1 h pješice, a ranci u kombi i bus do tunela. Kupujemo VIP karte sa Mensom. Tu je Ganić i Hitka. Do nas dolazi poznato lice, moj prijatelj Semir Osmanagić. Sat vremena u tunelima uz ljubaznu vodičku. Oko 12.30 h idemo u Bingo. Poslije u centar Visokog, Mensur nas vodi u obilazak. Ručak u restoranu i povratak u 15 h za Osijek.

Tu su Mensur, Faruk, Nijaz i još ljubaznih Visočana. Hvala ljubaznim domaćinima koji su nas sva tri dana mazili i pazili. Hvala vozaču Dejanu na vožnji i svirci. Posebno hvala mojim planinarima koji su me podržali ova 3 prelijepa dana, jedan nezaboravan vikend.