Cres-Lošinj; 30.05.-02.06.2024.

Izletnička sekcija je protekli produženi vikend odradila još jedan “bigone” izlet. Boravili smo 4 dana na Kvarneru. Unatoč lošoj vremenskoj prognozi uputili smo se u srijedu navečer busom nas 50 putem ka moru. Još dvoje planinara (Lidija i Igor) pridružili su nam se na Cresu.

Stigli smo na Krk u 5 ujutro pa prvim trajektom prešli na Cres. Malo neispavana i mamurna ekipa drito iz busa u osvajanje Sisa. Za dva sata ekipa se vraća sa vrha i nastavljamo put do naselja Valun odakle kreće staza za Lubenice. Po teškom kršnom terenu i sparnom vremenu ekipa je ispenjala i tu dionicu te se vratila nakon 4 i pol sata hodanja.

Smještamo se u bus te krećemo na Lošinj u kamp Lopari gdje ćemo provesti sva tri dana. Smještamo se u mobil kućice po 5 osoba. Kućice su vrhunske, ali dio ekipe je već na plaži i u moru. Zajednička večera u 19 sati, malo zabave uz  živu glazbu pa na spavanje.

Slijedeći dan nakon jučerašnjih uspona određen je za izlet i obilazak Malog Lošinja. Posjet muzeju Apoksiomena, sjajnim slastama, uživanje u šetnji rivom, pa odlazak na ručak u Veli Lošinj. U 15 sati polazak “kući” u kamp. Taman smo se spremili na plažu kad je pljusnuo 20-minutni pljusak koji je ubio sparinu, ali mi smo već pohrlili na plažu. More doista daje osvježenje. Večera u 19, druženje na terasama kućica, kavica, pivce, rakijica kako to već planinari rade, pa malo kartanja i na spavanje.

U subotu ustajanje doručak i u 8 sati najhrabriji i najmanje umorni dio ekipe kreće pod Jopinim vodstvom na uspon na Osorščicu i njen najviši vrh Televrin. Nakon 7 sati hoda, prekrasnih vidika i umornih nogu silaze do Osora u 15 sati. Čekamo ih busom i vozimo u kamp. Posjetila nas je Stela (kćer naše legende Josipa Junga) i zasladila nam večer sa odličnim baklavama. Navečer nakon večere, druženje, gledanje Lige prvaka, kartanje pa spavanjac.

U nedjelju doručak, pakiranje stvari pa u 10 sati polazak za Merag sa sjajnom vožnjom Branimira, bravurama, obilascima utrčavamo među prvima u trajekt pa smo već u 11 sati na Krku. Dva dana ranije je Krk bio pod vodom, sada je sve u redu prelazimo Krčki most bez gužve koje smo se plašili. Nastavljamo put, pauza za ručak na Draganiću, pa još jedna pauza na Dragaliću i u 19 sati smo u Osijeku.

Zahvalio bih se sjajnoj ekipi na hodanju i druženju, Jopi na vođenju, Branimiru na sjajnoj vožnji i što smo super proveli ova 4 dana.

Do slijedećeg izleta srdačno Vam mašem.