Hrvatsko Zagorje; 01.–02.04.2017.

RAVNA I KUNA GORA U ZAGORJU, 01. i 02. travnja 2017.

Kako je počelo, nije mi se baš svidjelo, sama “djeca” i umirovljenici.

Krenuli  sa našeg  staroga mjesta u 6,00. Pokupili planinare u Višnjevcu, Bizovcu i Feričancima. Pauza u Slatini i prvo odredište centar svijeta Ludbreg. Obilazak i kavica pa nastavak putovanja do Trakošćana.

Meni prekrasan dvorac i jezero pored njega, otvara put mojoj mašti o životu u dvorcu. Šetnja ljupkih dama oko jezera sa suncobranima.

Ah, kakva su to bila vremena…

Nastavljamo put do Filićevog  doma gdje nas čeka grah i noćenje. Nekoliko odustaje od penjanja i ide autobusom do doma, a mi ostali put pod noge sa našim domaćinima na plus 22.

Pavica ostavila štapove u busu, jer mislila je da je Ravna gora stvarno ravna, dala sam jedan svoj i stiže ona do Filićevog doma.

Pogled prekrasan, smještamo se u sobe, razgledamo okolinu mali predah prije večere. Naši prijatelji iz hpd Sunovrat -Đurđenovac i harmoniku ponijeli i eto veselih planinara.

Malo kartanja i nešto ranije na počinak.

U nedjelju ujutro doručak i kava i krećemo na put do Pregrade. Tamo smo obišli crkvu, muzej i onda pohod na Kuna goru, posjetili i gljivarski dom Lisičica nedaleko vrha Kuna gore, malo se okrijepili pa polako do doma Kuna gora, gdje smo se okrijepili i uživali u predivnoj panorami. Spuštamo se križnim putem do Pregrade i onda put  Marije Bistrice.

Tamo su nas trebale čekati štrukle, ali bile su to štrudle iako vrlo ukusne.

Kratka šetnjica, netko na brdo, netko na misu, a netko na sladoled i povratak kući. Razvezli naše planinare iz Sunovrata i Sokola u Feričance, pa Bizovac i Višnjevac i stigli svi živi i zdravi, zahvaljujući našem vozaču Beri.

Marija, Vladimir i Josip pazili na sve nas …