Hrvatsko Zagorje; 01.–02.04.2017.

Naš izlet započinje u subotu 1. travnja kada četrdesetak zaljubljenika u prirodu kreće osvojiti vrhove Hrvatskog zagorja. Potpuno opušteni krećemo put Zagorja. Stižemo ravno u Centar svijeta – Ludbreg gdje obilazimo sam centar i upoznajemo se s nekim kulturnim znamenitostima toga grada. Ludbreg nam je ostavio lijepe dojmove.

Krećemo potom prema jednom od najljepših dvoraca u Hrvatskoj – Trakošćanu gdje uživamo u trakošćanskoj baštini muzeja, a potom obilazimo park i jezero. Milijun fotografija ne može dočarati ljepotu ovog predivnog mjesta. Nakon obilaska dvorca odmah započinje naš subotnji hodački dio usponom na Ravnu goru. Za oko dva i pol  sata stižemo do Filićeva doma (660m/nm) gdje se okrepljujemo pićem i grahom koji su nam priredili ljubazni domaćini. Uz zvuke Dragine harmonike večer ugodno i veselo prolazi.

Ujutro se budimo i nakon doručka odlazimo u Pregradu, mali zagorski gradić na sjeveru Zagorja. Obilazimo tzv. Zagorsku katedralu i muzej nakon čega slijedi uspon na Kuna goru i obilazak Kostelskoga gorja. Obilazimo najprije ruševine Kostel grada s kojeg se pružaju predivne panorame. Sunce nas prati cijelim putem, a mi uživamo u zagorskim bregima na kojima su veličanstveni vinogradi, njihove poznate kleti i stare hiže. Dolazimo i na Kuna goru (522 m/nm) gdje se odmaramo. Nastavljamo dalje do planinarskog doma s čije terase uživamo u vidicima, na Pregradu, gdje se potom i spuštamo. Pozdravljamo se s domaćinima HPD „Kuna gora“ Pregrada i krećemo put Marije Bistrice. Tamo se častimo zagorskim štruklama, obilazimo poznatu crkvu te napuštamo zagorske brege i vraćamo se svojim domovima.

Zahvaljujem se prvenstveno našim dragim domaćinima, planinarima iz PD „Ravna gora“ Varaždin i HPD „Kuna gora“ iz Pregrade na vođenju. Bili ste domaćini široka srca i dobre duše. Približili ste nam ljepote vašega zagorskoga kraja.

Hvala i svim sudionicima izleta. Funkcionirali smo svi kao jedan i sretna sam što smo proveli ovaj sunčani vikend najbolje kako smo mogli. Do sljedećeg izleta srdačan pozdrav.