Kalnik; 23.-24.09.2023.

Polazak je bio u 6:00 h, subota 23.09.2023 iza Rockatikija iz Osijeka, preko Našica i Virovitice do Kalnika.

Tamo nas je dočekao Zlatko Mustać tajnik PD Kalnik i poveo nas u razgledavanje grada Kalnika. Obišli smo muzej, crkvu sv. Ane i crkveni objekat u kojem je održan povijesni “krvavi sabor“ daleko poznat u povijesti Hrvatskog naroda.

Smještaj u domu Kalnik. Vremenski uvjeti nisu nam bili naklonjeni  ali unatoč tome odluka je pala i oko 15,30 krećemo do vrha Vranilac poučnom stazom broj 101 te nastavljamo stazom 169 i sa zapadne strane dolazimo na vrh Vranilac 643mnv. Staza je bila malo i atraktivna te zahtjevna, kamenje po kojem se hodalo još je bilo mokro, a vjetar nije stajo. Sam vrh bio je u niskim oblacima što je dalo pravu čar planinarstva. Zbog moguće kiše-ponovne, poslikali smo se i krenuli put planinarskog doma sa druge strane.

Za večeru samoograniziranje samih planinara i osebujan roštilj bio je za sve, nastavak uz druženje, kartanje i glazbu duboko u noć. Kiša je padala cijelu noć i nastavila u nedjelju padati.

Zbog istog odluka da ne idemo na stazu kako se netko ne bi povrijedio – idemo u posjet vinariji Kalnik. Gdje nas je domaćin upoznao sa samom vinarijom, vinarstvom i tradicijom Kalničkog kraja te nas educirao o načinu degustacije vina koja  smo ista i kušali.

Po povratku u pl. dom kiša nije prestala i odluka je da putujemo prema kući i idemo na ručak u Korođ na etno imanje. Prijevoznik autobusa je prihvatio promjenu i nije zatražio nikakvu naknadu. Sam dolazak posjet etno imanju te ručak oduševio je doslovno sve izletnike. Pravo hedonističko uživanje . Dokaz da su planinari jako zadovoljni i kad ne mogu hodati zbog vremenskih uvjeta-dobro organizirana druga turistička zbivanja dobiju veliku podršku.

Izlet sa kojim su svi zadovoljni! Hvala domaćinima i svim izletnicima!