Mađarska; 29.09.-01.10.2023.

Polazak je bio u 6:00 h,  subota 29.09.2023 iza Rockatikija iz Osijeka put Mađarske prema našem smještaju u mjestu Sumegi. Uz paze stigli smo do mjesta Heviz te se okupali u poznatim toplicama Heviza, tko je želio, nekolicina je izabrala i turistički posjet gradu umjesto kupanja.

Oko 14 sati nastavljamo prema našem odredištu auto kampu Sumegi gdje se smještamo i krećemo odmah na šetnju prema tvrđavi u samom mjestu. Tvrđava je muzej uređen za posjetitelje i dočarava način života tadašnjih žitelja što nas je iznenadilo sa eksponatima kojima smo se susreli.

Povratak u kamp i samo organiziranje za večeru-roštilj koji su za sve spravili Damir P., Miroslav J. i Mato M. Naravno druženje do kasno u noć.

Drugi dan krećemo prema Tapolcu u posjet podzemnom jezeru i vožnju čamcima na istom. Odlazak do mjesta Gyulaeszi  te hodanje prema vrhu Csobanc 376 m/nmv. Na vrhu ostaci tvrđave koji pogled na dolinu veličaju. Povratak u autokamp druženje i večera u našoj organizaciji za odličan gulaš ponovo zaslužni Damir P., Miroslav J. sa pomoćnicima Dragutinom D. i Davorkom. Nastavak druženja ponovo do kasno u noć.

3. dan odlazak iz kampa u mjesto Badacsonytordemic te odlazak na vrh Badascony 438m/nmv. Lijepe šetnje još ljepši pogledi na jezero Balaton. Povratak nazad u mjestu Gulagy svratili smo i napravili pauzu za ručak.

I došlo je vrijemo povratka za Osijek. Došli smo poslje 20 sati kako je bilo i planirano.

Hedonistički izlet koji je osmislio Miro Mutter, a ja sam ga sproveo na zadovoljstvo svih izletnika.