Maškare na Petrovom Vrhu; 22.-23.02.2020.

Polazak po planu u subotu 22. 02. u 7 sati. Nakon pauze kod Joze u Slatini stižemo u Daruvar oko 10 i 30. Odlazimo svi na groblje da popalimo svijeće na spomen na drage prijatelje Slivu i Felixa. Potom grupa plivača (25) ostaje u toplicama, a ostali busom do Petrovog vrha u dom.

Pripremili smo salu, glazbu i pomogli oko večere (janjetina i piletina).  Večer je počela u 19 sati i komarci su počeli zujati i bockati od početka, gusari su napadali ljude, dimnjačari donosili sreću, a doktori i sestre pazili da svi budu zdravi i bez korone. Veselje, maškaranje i čagica su potrajali do 01 i 30, a onda su i najjači posustali.

Drugi dan ustajanje u 8 sati, dolazak ekipe za SPP, pa su se predsjednica i Stevo pridružili toj ekipi. Naših 20 najhrabrijih je sa domaćim vodičem i našim Jopom i Kikijem su otišli na stazu dom-Markovačke livade-kanjon Stančevac-dom (4 sata) dok smo Tomo, ja i ekipa skuhali čobanac za ručak. Nakon ručka smo pomogli oko suđa i čišćenja doma te po planu u 16 sati krenuli kući gdje smo stigli oko 19 i 30.

Hvala ekipi na druženju, a na planinarskoj etici novi planinari bi trebali malo poraditi.

Do slijedećeg putovanja u mojoj organizaciji srdačno Vam mašem.

PS. Veliko hvala prijateljima iz PD Petrov vrh (Nada-Šuco-Ivica), te Miroslavu na vođenju po stazi drugi dan.