Po Slavonskim gorama–Krndija; 09.06.2019.

Po slavonskim gorama – Krndijska tri jezera ili magareća posla

Odmah da razjasnim. Ovo – magareća posla, dodano je isključivo i samo zato što smo usput prošli pored farme magaraca koji su nas veselo dočekali i darivali svojim „njakanjem“ 😊.

Uostalom, oni koji su bili sve znaju.

A bilo nas je. Ukupno trideset i dvoje (dvije planinarke došle svojim autom), koji su kao odlučili „ohladiti“ se na Krndiji. Polazimo sa Sjenjaka u dogovoreno vrijeme, standardno stajanje u Našicama na „tkoštoželi“ pa nastavak prema Duzluku i prijevoju Međa. U busu pravimo dvije skupine planinarki i planinara (za treću opciju, ostati na kupanju na jezeru se nitko nije javio). Jedna kraća i druga duža staza. Ova odluka se pokazala odličnom, jer oni koji su hodali „kraću stazu“ samo su izbjegli oštar spust s ceste na izvor Iskrice, no zato su ustvari hodali dužu stazu (gledajući samo dio rute do Orahovačkog jezera)  jer su dva puta prehodali makadamom od ceste do Manastira i nazad. Znači, kraće je bilo ustvari duže, a duže je bilo kraće…al’ zanemarite, nebitno, ni meni to baš nije jasno kako je ispalo 😊. Uglavnom, svi koju su hodali su sve to odlično napravili, uz zanemarivu potporu i malo više odmora.

Malo markiranom stazom, malo kroz šumu i stižemo do jezera ribnjaka ŠRD Šaran Orahovica. Kratak odmor u dubokom hladu, pa nastavljamo prema Duzluku i Orahovačkom jezeru. Tu se dijelimo na dvije grupe. Nas 20 nastavlja prema jezeru kamenoloma Ercegovac, a ostali ostaju na kupanju i odmoru oko jezera.

To jezero kamenoloma je onak..baš zanimljivo. Moj prijatelj Tihomir kaže da je obojano „bojom za jezera“. Mislim, on se kuži u to pa nema razloga da mu ne vjerujem 😊. Marina kaže da je prije nekog vremena boja bila drugačija. Možda se stvarno netko malo igra s nama…

Nastavljamo prema vrhu Kapavac. Tu sad više i nije zanimljivo, prošlo je podne, vruće je. Pravimo svako malo pauzu (Nedjeljko kaže „svakih 500 koraka“). No, treba tako. Statistički ustvari brže hodaš ako praviš češće pauze u takvim situacijama jer održavaš brzinu hodanja ne odlazeći duboko u energetski deficit već se malim pauzama brzo oporaviš. U blizini Kapavca sunce je ipak malo zašlo za oblake, pa smo u nastavku čak i prebrzo došli do Međe i autobusa. U 16:00 sati krećemo prema Duzluku gdje u autobus ulazi skupina koja je ostala na jezeru. Kupali se, pili, jeli. Pomisliš, s razlogom, kog vraga nismo i mi ostali tamo tih 3-4 sata… Putujemo preko Našica za Osijek. Kako je postojala želja jedne skupine planinarki/planinara da se opet stane u Našicama, glasanjem svih putnika je odlučeno da se ipak neće stati. Pri tome, mogli bi razgovarati o izbornoj bazi. Neke planinarke su uvjerene da je trebala glasati samo ona skupina koja je hodala dugačku stazu jer je samo ona imala potrebu za dodatnim odmorom, kavom, pivom..itd. Priznajem, možda, možda su i u pravu, no demokracija je ponekad zeznuta…😊.

Hvala svima koji su odabrali ovu nedjelju provesti na Krndiji.

Fotografije u nastavku su ustupljene od strane sudionika izleta ili su pokupljene s raznih web lokacija, većinom s facebooka. Napominjem da su sudionici izleta upoznati da će se neke fotografije objaviti na službenim stranicama HPD „Bršljan – Jankovac“