Proljeće na Jankovcu; 11.04.2021.

Proljeće na Jankovcu   11.04.2021.

Budući da sam bio spriječen ići na izlet koji sam u tančine organizirao, pod hitno sam morao naći zamjenu tko će odraditi prvi dio. I uskočila je Ana Andrić i to odlično odradila (puno hvala).

Polazak po dogovoru u 7 sati, Pauza u Našicama (burek, kava) pa nastavak puta do Jankovca gdje stižu u 9 i 30.

Pripreme za hodnju te grupa od 34 planinara kreće na Ivačku glavu pod vodstvom Josipa Karakaša, Jasminke Pavlov te Nikole Šuljuga u 10 sati. U grupi je bilo i nekoliko djece (čestitam) koji su sljedbenici nas starih. U podne su stigli na vrh, pa nakon odmora krenuli nazad do doma gdje su stigli oko 15 sati.

Druženje uz roštilj, grah i hladnog pivkana pa polazak kući u 16 i 30.

U Osijek su stigli u 18 i 30. Još jedan covid izlet je odrađen na zadovoljstvo svih planinara.

Posebno bih se zahvalio Josipu, Jasminki i Nikoli za vodstvo na stazi te Ani što je prihvatila da me zamijeni na ovom izletu kao organizator. Normalno i Branimiru na ugodnoj i sigurnoj vožnji.

Do izleta na Plitvice i Baraćeve špilje srdačno mašem na pozdrav.