Vlašić; 26.-28.08.2022.

STAZAMA RODNOG  KRAJA VLAŠIĆ

26.8.2022. u 16 sati kreće nas 16 planinara na Vlašić.

Vrijeme lijepo, uz put stajemo na kavu u Fisu u  Žepču te nastavljamo put do Bile gdje se u restoranu okrijepimo divnom čorbom, pićem, kavom. Krećemo dalje i oko 11 sati smo u domu Erik Brandis na Galici. Smještamo se u višekrevetne sobe i nakon toga na druženje. Umor od puta nam nije smetao da se družimo do kasno u noć.

Ujutro u 8 doručak i u 8:30 pokret na naš cilj – Vlaška gromila n/v 1919 m.

Ekipa raspoložena za hodati, vrijeme za poželjeti. Odmor u domu na Devečanima gdje smo i natočili divne izvorske vode. Nastavljamo put preko Ravni jedno sat vremena i uspon na Vlašku gromilu. Laganim tempom se krećemo i zaista uživamo na stazi. Na samom vrhu se slikamo i polako silazak. Pri povratu malo kiše i grmljavina. Kiše je bilo jako malo, a mene je brinula grmljavina jer je ona na Vlašiću jako opasna. Dok smo došli na dom u Devečanima vrijeme se smirilo.

Popili smo pravu tursku kavu, zapjevali i krenuli prema našem domu. Stigli nakon 8 sati hodanja oko 16:30. Malo se odmorili i večera, prekrasan bosanski lonac, zna se da smo uzimali repete. Zabava do kasno u noć, naravno i harmonika. Naš Pero nam je svirao redom od evergreena i sevdalinki do dalmatinskih pjesama, za svakog po nešto.

Ujutro ustajanje, doručak već ranije u 7 te u 8 pokret za Travnik. Neki ostaju obići Travnik jer se zaista ima što vidjeti. Ja i moji dragi Taušani idemo u moje selo Bukovicu uza stine, kojim putem sam 8 godina

išla u školu. Put je takav da nikoga nismo sreli uz put, niti je itko išao osim nas, iako je bilo slavlje kod kapele i puno ljudi je došlo.

Silazimo u Travnik, skupljamo se u 15 sati i krećemo za Osijek.

Moram se zahvaliti ekipi planinara koji su išli samnom da su bili u svakom pogledu za poželjeti i da bih ih vodila i na kraj svijeta. Moram reći da smo bili različitih hodačkih sposobnosti i različitih godina, a da smo skoro svi ishodali ne baš laganu stazu i družili se.

Ovaj izlet će  mi dugo ostati u  lijepom sjećanju, a nadam se i grupi koju sam vodila.

Do sljedećeg druženja, pozdravi svima.