23.01.2016. Uspon na Lisku-Ilok-Vincekovo

Odlučili smo da ćemo otići na izlet na Lisku (297m/nm), najviši vrh Vukovarsko-srijemske županije na obroncima Fruške gore. Tamo nismo još bili pa sam dogovorio sa predsjednikom PD Ravnica iz Vukovara ( Robert ) da nam bude vodič.

Krenuli smo u 7 sati iz Osijeka, pokupili vodiča i njegovu ženu u Vukovaru, Violetu i 4 ljudi iz Beograda i po brojnom stanju (48) stigli na vidikovac Principovac. Kavica, razgledanje pa polazak do Vukova, odakle se kreće na šetnju malo kroz vinograde malo kroz šumu i za sat vremena eto nas na vrhu. Slikanje i sat natrag do busa. Vožnja u Ilok te posjet crkvi Sv. Ivana Kapistrana, razgled te poučne riječi i molitva od svećenika. Odlazak u Iločke podrume, razgledavanje te kušanje vina. Nakon toga odlazak u muzej gdje nas je kustosica ( živa hodajuća enciklopedija) provela 1,5 sat po muzeju. Gladni odlazimo u restoran Vila Iva gdje smo ručali popili piće i u 18 i 15 krenuli kući gdje smo stigli oko 19 i 30.

Sam izlet je bez nekog napora prošla cijela ekipa i po njihovim licima vidio sam da su zadovoljni. To nije bilo zahtjevno, ali je bilo poučno i interesantno. Pojedini planinari su rekli da bi trebalo i ponoviti ali po manje hladnom vremenu.

Vođa puta: Miroslav Mitrović-Mitar

foto: Valentin Žagar

Pročitajte kako je izlet doživio naš član Valentin Žagar…