Europska Sahara-Deliblatska peščara; 14.-16.10.2022.

Dan prvi,

Krećemo iz Osijeka u 4.30.

Nakon formalnosti na graničnim prijelazima i nekoliko pauza, stižemo u ŠRC Čardak, koji se nalazi u srcu Deliblatske peščare. Smještamo se u višekrevetne sobe. Dijelimo se u dvije skupine; prva hoda Bracinom stazom 12 km, a druga skupina stazama Zdravlja, lagano, hedonistički.

Nakon ukusne večere, tresemo pijesak iz gojzerica i spremi smo za zabavu.

Dan drugi,

Nakon doručka se ponovno dijelimo u dvije skupine.

Prva ide na pohod Gudurački vrh, najviši vrh Vojvodine.

Druga skupina do manastira Mesić, Vršačke kule, Turske glave te po tom do centra Vršca u obilazak impozantne katedrale. Pridružuje nam se i prva skupina koja je uspješno osvojila vrh te se vraćamo u Čardak na večeru, zabavu i zasluženi počinak.

Dan treći,

Doručak, pakiranje i zahvala domaćinima.

Vozimo se do Stare palanke gdje skelom preko Dunava stižemo u tvrđavu Ram. Nakon obilaska, povratak skelom te kušanje ribljih i mesnih specijaliteta. Potom krećemo u gradić Bela Crkva, obilazimo crkvu i vidikovac Tri krsta i time završavamo našu trodnevnu pješčanu avanturu. Vrijeme nas je poslužilo, uspjeli smo vidjeti i obići čak i više od planiranog… jer sreća prati hrabre!