Otočki i Bošnjački Vjerovi; 27.03.2022.

Dan HPD Tikvica Županja
Bošnjački i Otočki Virovi 27. 3. 2022.

U nedjelju 27. 3. 2022. mi planinari HPD “Bršljan-Jankovca” krenuli smo u 7.45 h u veselom raspoloženju autima za Županju, na poziv naših prijatelja, planinara HPD Tikvica.

U 9 h smo stigli ispred Gradskog muzeja. Tu su nas dočekali naši ljubazni domaćini, predsjednica HPD Tikvica, Nevenka Kovačević i naš prijatelj i član Damir Rapčan.

Kiflice, okrjepa i posjet Gradskom muzeju. Kustos muzeja Hrvoje nas je proveo kroz povijest ovog kraja.

Odlazimo na Virove i oko 10.30 h idemo na kružnu stazu od Bošnjačkih do Otočkih Virova.

Stotinjak planinara iz Slavonije i šire. Nakon 2,5 h hoda i 10 km vraćamo se do auta.

Slijedi ručak u Štitarskoj lovačkoj kući, čobanac za predjelo i prasetina glavno jelo i kolače, poklon od domaćina uz tamburaški orkestar i odlično raspoloženje.

Pozdravljamo se sa ljubaznim domaćinima i oko 17h idemo za Osijek, stigli smo oko 18h.

Lijep planinarski izlet, odlično raspoloženje, sunčana nedjelja.

Hvala domaćinima HPD Tikvica i našim planinarima HPD Bršljan-Jankovca na svemu lijepom.