PO SLAVONSKIM GORAMA-Zakorenje; 14.01.2018.

Još je jedan izlet iza nas.

14. siječnja nas četrdeset i četvero Bršljanovaca kreće u Zakorenje ujutro u 6 sati. Uobičajeni odmor u Našicama za kavicu, burek i što već tko treba. U 8:30 stižemo u Zakorenje kod vatrogasnog doma i odatle pješice desetak minuta do mjesta polaska – planinarske kućice Bajin kiljer n/v 247 m, gdje nas naši domaćini dočekuju sa toplim čajem, rakijicom i šampanjcem.

Poslije pozdravnog govora naših domaćina u 9:15 h krećemo na stazu. Nakon sat vremena hoda, jedna grupa se vraća natrag, ide na kraću stazu oko dva sata, a većina nas produžuje  na Kapavac – najviši vrh Požeške gore 618 m n/v.  Oko 11:15  stižemo na Kapavac, odmaramo i u 11:40 sati krećemo natrag. Vrijeme je idealno za hodanje, staza malo smrznuta, nema blata, a kad je dobra ekipa, vrijeme brzo prođe i svaka staza se lakše savlada. Nešto prije pola dva dolazimo u vatrogasni dom. Odmaramo čekajući ručak. Dijele se zahvalnice za sudjelovanje na šestom izletu na Kapavac 2018.

Ugodno druženje poslije ručka uz živu glazbu, čemu pridonosi i moja malenkost. Bilo je tako dobro, da sam umalo zaboravila podsjetiti moje drage planinare da moramo i kući poći. U 16 sati krećemo za Osijek. Pjesma cijelim putem, sretno stižemo kući.

Ovim putem zahvaljujem našim dragim domaćinima HPD „Sokolovac“ Požega i planinarskoj sekciji „Kapavac“ Zakorenje što su nas primili otvorena srca, posebno gospodinu Lončareviću i gospodinu Livaku. Od srca hvala od svih planinara!

Zahvaljujem i svim planinarima i ostalim članovima Društva koji su na bilo koji način pridonijeli uspješnoj realizaciji izleta.