SPP/Međa-Petrov vrh (KT-21)-Dobra voda (KT-20)-Lončarski vis (KT-19)-Paulinovac; 05.06.2022.

U nedjelju ujutro nešto prije 7h okupili smo se na tradicionalnom mjestu polaska iza Spara. Ukupno 36 planinara plus još 2 koji nam se trebaju priključiti u Našicama. Vrijeme je sunčano, u Osijeku i Našicama svakako sparno te jedva čekamo šumske predjele Krndije. Nakon kave i bureka krećemo put Međe. Kako bi nam dan bio uzbudljiviji odmah u startu radi privremenog kvara na autobusu dobili smo do 3km gratis. Međutim, nitko se ne buni i putem tražimo hlad.

Nešto poslije 10h nakon slikanja krećemo sa međe uspon na Petrov vrh 701 mnv koji dolazi za oko 10 min hoda. Komentiramo kako je ovo svakako najlakši put doći do njega imajući na umu strmi uspon kojim se inače dolazi. Nakon slikanja idemo do Dobre vode savladavajući nizbrdicu. Krećemo se kroz šumu i na tome smo izuzetno zahvalni. Točno u podne pravimo odmor na Dobroj vodi, ručamo i družimo se. Prilikom pokreta jedna grupica samoinicijativno je krenula u pogrešnom smjeru prema Kutjevu dok se mi vodiči smijemo komentirajući kako su vjerojatno željni dobrog vina. Do Lončarskog visa dijeli nas nešto više od 2h hoda uz pauze. Ovaj dio staze je lošije markiran ali put je ne zahtjevan pa uživamo. Putem za zabavu ispitujemo planinare opće znanje iz planinarske škole. Uspon na Lončarski vis je strm, ali kratak. Na vrhu je sparno pa se brzo slikamo i krećemo do Paulinovca koji je odmah u blizini. Tamo se odmaramo do nešto iza 15 h te krećemo do ceste gdje nas čeka autobus (onaj isti, ali funkcionalan zbog vrlo sposobnog vozača).

Stajemo u Našicama na kavu i piće, a u Osijek dolazimo oko 17.30h

Hvala planinarima na prekrasnom društvu, Stevi Malinoviću na pomoći i velikoj zastavi društva (ja sam imao tabletić zastavu), vodičima PD Zanatlija Sanji i Mirku te vozaču na sigurnoj vožnji.

Do skorijeg druženja u prirodi,