XXVI. Dani planinara Herceg-Bosne; 18.-20.08.2023.

Pet članova Društva sudjelovalo je na XXVI. Danima planinara Herceg – Bosne koji su se održali u periodu od 18. do 20. kolovoza 2023. u Parku prirode Blidinje ispred planinarskog doma „Blidinje“, u organizaciji Planinarskog društva ”Orlova stina” Tomislavgrad.

Odlična organizacija, ljubazni domaćini, oko 60-ak planinarskih društva, te 600-tinjak planinara tri dana je uživalo u ljepotama parka prirode Blidinje te planinama Vran i Čvrsnice.

Krećemo u petak rano ujutro i uz standardna stajanja za okrijepu BH delicijama stižemo na Blidinje i smještamo se u vikendicu.

Odlazak do doma „Orlova stina“ gdje slijedi druženje sa planinarima, uspon do križa na Borovoj glavi, iznad planinarskog doma.

Sutradan rano ustajanje i od nekoliko ponuđenih staza odlučujemo se na uspon na vrh Jelinak 1805 m.

Slijedi zasluženi grah koji je domaćin priredio za sve sudionike, te protokolarni dio; planinarske sportske igre, ceremonija otvaranja sa obraćanjem domaćina, Predsjednika PS HB te lokalne zajednice, prezentacija “Upoznajmo speleologiju” uz demonstraciju speloloških tehnika – Speloško društvo Mijatovi dvori, sastanak i domjenak za predstavnike društava PS HB, dodjela zahvalnica i priznanja.

Slijedi večernja zabava uz glazbu uživo do kasno u noć.

Sutradan odlazimo do groba Dive Grabovčeve, nekropole sa stećcima u Dugom polju, pozdravljamo se sa domaćinima i slijedi povratak kući.

Usput odlazimo do Ramskog jezera, slijedi obilazak crkve i muzeja na Šćitu te stajanje na obaveznu jablaničku janjetinu.

Odlično provedena tri dana u ugodnom društvu, uz poziv na XXVII. Dane planinara Herceg- Bosne 2024. čiji je domaćin PD „VIS“ Žepče.