Žumberačka gora; 09.-11.02.2024.

Žumberačka gora

U petak ujutro u 7 sati krenula je, u dva kombija, grupa planinara na Žumberačku goru. Planirali smo obići 4 vrha HPO-e, Tuščak (602 m), Pliješ (977 m), Ječmište (976 m) i Zečak (795 m).

Put od Osijeka do Glažute gdje je početak staze na vrh Tuščak, uz dvije pauze prošao je bez problema.

Stigavši u Glažutu parkirali smo vozila i krenuli na vrh. Vrijeme je bilo kako sam već opisao a ekipa je bila dobra pa smo se bez problema popeli na vrh, odmorili, fotografirali i spustili do vozila. Odvezli smo se do Sošica, u gostioni popili kavu i dogovorili ručak za subotu. Zatim smo otišli do PK Vodice gdje sam dogovorio noćenje, smjestili se, večerali i onda je krenulo druženje uz glazbu i logorsku vatru na kojoj se pekla slanina i kobasice.

Subota, buđenje, doručak, kava i krećemo na rutu, PK Vodice – Pliješ – Ječmište – slap Sopot – jama Jazovka – Sošice – PK Vodice. I danas je ekipa bila dobra i uspješno se popela na sve planirane vrhove i obišla navedene znamenitosti, na kojima smo imali pauze za fotografiranje i osvježenje. U Sošicama smo ručali jako ukusnu hranu i nadoknadili vitamin B. Nakon ručka vraćamo se u PK Vodice na zasluženi odmor, večeru i druženje uz glazbu.

Nedjelja, buđenje, doručak, kava a zatim odlazimo do Svete Gere. Nakon pauze i fotografiranja na vrhu vozimo se do lovačke kuće Golub na početak staze za Zečak. Na vrhu smo se fotografirali i okrijepili a zatim je slijedio povratak do vozila. Na putu kući svratili smo u restoran Šumski dvori na dogovorni ručak, i ovaj put hrana je bila jako ukusna a vlasnik jako srdačan. Nakon ručka krećemo za Osijek na put koji je prošao bez problema.

Izlet je u dobroj i opuštenoj atmosferi, bez obzira na kišu koja je po noći natapala staze i vjetar na vrhovima, uspješno odrađen. Svi su bili zadovoljni i sretni jer smo obišli više od planiranog, izbjegli kišu, uživali u lijepoj prirodi, dobrom hodanju, dobroj hrani i još boljem druženju.

Umor nestaje a zadovoljstvo ostaje.