Prisojnik; 29.06.-01.07.2018.

Prisojnik 2547m n/v
29.06.-01.07.2018.

Iako vremenska prognoza nije obećavala u zadnji čas ipak je odlučeno da idemo u Sloveniju. Prije polaska, naučen prošlim izletom, kontroliram imaju li svi osobne iskaznice. Vozimo se prema Sloveniji i prije samog ulaska kupujemo vinjete i sipamo gorivo. Nastavljamo prema Kranjskoj Gori. Pred kraj putovanja Brankici staje auto. Zovu šlep službu i dok čekaju saznaju šta je problem, sipano je krivo gorivo. Brankica je postala „eurosuper Brankica“. Dolaskom u dom, dogovaramo se za sutra. Samo se nadamo da će vrijeme izdržati. Na našu sreću osvanulo je prekrasno jutro. Odabrao sam najlakšu stazu, ali nikako laganu. Tereni po kojima hodamo se izmjenjuju. Krećemo po livadama preko sipara i snježišta do sajli i stijena gdje koristimo i ruke. Polako nakon 4 sata došli smo do vrha. Vrijeme nas služi i vidici su otvoreni. Prekrasno. Krećemo dolje. Dolaskom na snježište puštamo uže kako bi spust bio lakši i sigurniji. Nastavljamo dalje i uživamo u prirodi. Dolaskom u dom sređujemo dojmove i pripremamo opremu za sutra. Sutra nas čeka uspon na Malu Mojstrovku 2332m n/v po Hanzovoj poti.

Ujutro krećemo, ali vrijeme nije dobro. Nalazimo se u oblaku i slaba je vidljivost. Kako je to sjeverna strana ima puno snježišta koje trebamo preći. Ne možemo naći ulaz na Hanzovu pot kao i mnogi drugi planinari koji lutaju. Odlučujem zbog sigurnosti svih nas da nećemo penjati Malu Mojstrovku. Krećemo nazad prema Vršiću i usput vidimo putokaz za Slemenovu Špicu 1911m n/v. Nije daleko i svi su složni, idemo tamo. Oblaci se dižu i na vrhu Slemenove Špice otvaraju se pogledi na dolinu Trente, Jalovec i skakaonicu Planicu. Nažalost na povratku kući Maji se kvari auto i opet se zove šlep služba.

Iako nismo popeli Mali Mojstrovku mislim da su planinari uživali u ljepoti prirode. Zahvalio bih se Brankici (pazi koje gorivo sipaš) i Maji na vožnji. Maji na pomaganju u vođenju i svima koji su bili na izletu.